onsdag 11 januari 2012

"Fortsatt som på moln......!"

Djäklar i min lilla låda vad jag sovit gott på den nya hostmedicinen, men för säkerhets skull så tog jag inte bilen till jobbet i dag, valde istället att åka buss. Glad i hågen så klev jag ombord på bussen, inte ett endaste bekant ansikte. Fast det gör ju ingenting har inga som helst problem att bli bekant med lite nya människor. Ja, jag vet....jag är en sådan där bussterrorist som attacker vilt främmande människor, ibland skiter det sig ordentligt, men för det mesta brukar det bli en trevlig pratstund om än det ena än det andra. I vilket fall som helst så var det lite glest med folk på bussen, så där jag satte mig var det tomt, men två rader bakom mig så hör jag två kvinnor börja tissla och tassla.
"- Vet du vem det där är? sa den ena kvinnan till den andra." "-Det är den där mannen som i somras förstörde Lars och Karins fest med att arrangera ett dildorace mitt i natten! Han har visst en helt pervers blogg också, där han skriver den ena knäppheten efter den andra!"
Hmmmffff......säger jag bara ilsket högt för mig själv, den "mannen" är alltså jag!! Jag förstörde verkligen inte den festen, utan mig hade den stora tävlingen med att samla "vuxenpoäng" fortsatt hela kvällen, vad menar jag med det då?
Jo, tänk vuxna människor som sitter en hel kväll och pratar pensionförsäkringar och vad de ska göra som pensionärer. Helt övertygad om att det behövs människor som mig som ser till att det blir Disco och roliga lekar natten lång! Det är dessutom inte mitt fel att så många i detta radhusområde hade "dildos" hemma, undrar om det inte var där skon klämde trots allt! I det Olofssonska hemmet kör vi bara med äkta vara!
Vid datorn som vanligt Ulv Röde alias Peter Olofsson Ditt Race i Cyberrymden!
                           

18 kommentarer:

Rapport till Vänfors sa...

Men vilket partytips:)) Tjohejj!!
Kram Annika

anise sa...

Hahaha..Det var det bästa partytips jag sett på år och dar. Härligt med nån (alltså du)som satte sprätt på den festen.Dom där kvinnorna var nog avis för att dom inte fick vara med.Fortsätt du med din "perversa"blogg*ler*..Jag gillart..
Varm kram
Anita

Dehäreja sa...

Jajamen, att åka kollektivt kan vara både roande och oroande :D
Tur att det finns kreativa människor som du Peter, som livar upp tillvaron för oss "mesar"!

Stot kram!

Singelmamman sa...

Dildorace måste jag testa. Får absolut bli temat på min nästa fest.

desperat hemmafru sa...

Jag sätter mig också gärna och pratar med "okända människor" på bussen. Men ibland vill man vara ifred. Och det är DÅ alla psykiskt sjuka människor eller berusade personer brukar komma och sätta sig hos mig. Spelar ingen roll om så hela bussen är tom, så ska de sitta BREDVID mig. Jag vet inte vad jag utstrålar, men det är en regel utan undantag. Och samtalen, ja det kan ju bli hur skruvade som helst. Stön.

BP sa...

Ja tänk attvara kändis som du, tyo igenkänd på en buss... som festprisse med dildon. Hrrrmmmmmm...

Lippe sa...

"Heeey, Mannen!" :)
Jag är en väntrumms, buss, tåg och kösnackare!

Anonym sa...

Nyss vaknat och hittade detta skämt på min facebook sida( och av någon konstig anledning tänkte jag att detta måste jag dela med mig till dig haha)

Vad är det för skillnad på ett ekologiskt samlag och ett vanligt samlag???

Svar:
I ett ekologiskt samlag sker ingen besprutning.

Rolig? Eller är jag fortfarande trött? / Charlotte

B i t t e sa...

Men Peter då! Vet du vad jag tyckte det var på bilden innan jag läst texten? Såna där pennor med en massa olika färgstift som man (jag) hade när jag var liten :-) Första bokstäverna i äkta varan och det överensstämde ju i alla fall! Ha det bäst!

Marina sa...

Pensionsförsäkrings-diskussioner som kan vara såå kul att förgylla en festkväll med!!!!

Anonym sa...

Är det jag som är korkad, eller? Hur får dildosarna fart? *känner mig väääldigt dum...*

Anonym sa...

Aha!! Nu förstår jag; de vibrerar...ja där ser man hur oerfaren jag är av slika manicker;)Hahaha!

oumberligating sa...

Tja Charlotte! Eftersom du är "anonym" så får jag väl svara här på min blogg!
Visst var den rolig, fast lite trött var du nog ändå!
Fast kör du sådana här historier när du är trött, så får du gärna var lite yrvaken fler gånger! (ler)
Vad har du för bus för dig idag då?
Kram och trevlig helg önskar Oumberlige Peter!

oumberligating sa...

Svar till min Desperata Hemmafru Kompis!
Irriterande det här med bloggers "omläggning", skapar en hel del kommentarsproblem! Idag när jag inte ska göra något inlägg utan bara kommentera så krånglar det när jag ska "kommentera" på ett flertal bloggar, bla på din!
Som sagt angående vikt som du skriver om på ditt senaste inlägg, självklart är livet orättvist och många gånger så går vi män ner snabbare i vikt även upp faktiskt!
Personligen så har jag en teori angående det nu rådande skönhetsidealet, alltså smala kvinnor, har tittat en hel del på projekt Runaway, inte undra på att de manliga designerna vill att kvinnorna ska vara magra och eländiga, då påminner de mest om "manliga kroppar" som denna grupp deigners verkar föredra!
Vi hetromän gillar generellt lite "stadigare varor", blir det medicinsk skadligt med "rundhet" då är det ju inget bra, men lite hull är bara vackert och mysigt på alla sett! Hoppas inte din man klagat på dig! (ler)
Ha en fin helg alla kategorier! Kram ifrån Oumberlige Peter!

Disa E sa...

Hej Peter...
Du tittade in på min sida eftersom du såg Disa...och du kände en gång en tjej som hette Disa Tapanila...Det är jag det ;o))
Är ju gift numera, så jag heter Edlund nu!
Nu vill jag ha mer info om vem du är, för jag är nyfiken som tusan!!! :o)
(känner tyvärr inte igen på fotot)
Ha en skön fredag och hälsa frugan också!
Kram till er!

Disa E sa...

Men guuuu...Jomen,,visst fanken..Vi flyttade till Luleå och pappa fick jobb som förman på ASEA som det hette då (ABB):o) Och jag är rätt person! Vi bodde ju på Svalgången 2 ! Jag har en del minnen kvar därifrån, fastän det är länge sedan!
Nu måste vi ha mer skvaller... :o))
Så himla roligt!!!

Jess sa...

Hahaha, jag tycker alla borde ha ett dildorace på sin fest! Jag menar det eller pensionsförsäkringar då är valet lätt!

slot168 sa...

zeed slot168 ของพวกเรา วันนี้สามารถ ช่วยเพิ่มเดิมพันที่เหมาะสมที่สุด ให้กับนักร้องเพลงทุกคน pg slot สำหรับเพื่อการเลือกเข้าใช้บริการตรงนี้ กันแน่ๆ ค้ำประกันได้เลยว่าการสร้างรายได้