onsdag 22 juni 2011

"Ja, jag vet att det här är en skitdålig blogg....!"



Välkommen till Anus Bar i Vienna! Jag hade verkligen inte tänkt visa detta "resetips" här på Oumberligabloggen men i takt med att min "standard" sjunker så kan jag inte längre undanhålla min Kära Läsare Anus Bar! Klicka på länk här! Fast nu ska jag inte vara för negativ bara för att jag ska jobba hela Midsommarhelgen, den har sina poänger, denna detaljstudie av rectum, är inte talgkörtlarna runt själva "dajmkrysset" helt fantastiska......nu behöver jag verkligen inte äta frukost!
Vid datorn Ulv Röde alias Peter Olofsson Ditt Praktarschle i Cyberrymden!
PS: Lilla Frun och jag fikade/åt där för två år sedan.......ja faktiskt, maten var skitgod!

7 kommentarer:

Elle sa...

Nu tänkte jag slänga till med någon bra kommentar. Men du har lyckats göra mig rätt språklös...
*funderar*
Hur kan man överhuvudtaget få mat såld där...?
Att den var skitgod tvekar jag dock inte en sekund på.

Ha en skön midsommar!
Kram Elle

desperat hemmafru sa...

Man kanske skulle kunna önska sig ett sådant anus?!

Rödluvan Betty sa...

Ni verkar ha besökt dom mest underliga ställena ni haha, man får alltid sig ett gott skratt på din blogg!=)

Trädgårdsflow/Garden Flow sa...

Alltså du är obetalbar Peter!! Var hittar du allt.... :-)))

Hoppas du får en fin midsommar (även om du ska jobba.....)

Kram
Charlotte

Freedomtravel sa...

Härligt att du börjat ge dig in i resebloggandet! Och så har du ju lyckats få till din egen touch på det där med resebloggande också, härligt! ;)

Tillägg: Nu när jag ska ordverifiera min kommentar är ordet "scroti"
!!!????

BP sa...

Åt ni korv där eller;-) Jag hade nog tappat aptiten måste jag säga.
Det förvånar mig att denna bar fanns i en så himla konservativ stad som Wien...

https://sextoysonlinestore.com sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.